Norintiems uždirbti iš savo svetainės labai svarbus organinis srautas

seo

Siekiate uždirbti iš savo interneto svetainėje rodomos reklamos, tačiau net ir geriausia laikomos Google AdSense programos mokami pinigai neatrodo viliojančiai, neatitinka lūkesčių ir to, ką girdėjote iš kitų atsiliepimų? Priežasčių tam gali būti įvairių, tarp kurių ir srauto šaltinis – organinis srautas yra tai, dėl ko reikėtų stengtis.

Kas yra organinis srautas?

Organinis srautas – tai žmonės, kurie Jūsų svetainę randa interneto paieškoje, ieškodami jiems aktualios prekės, jos aprašymo, atsiliepimo ar kitos informacijos, kurią talpinate savo svetainėje. Todėl jei Jūsų srautas yra tik iš talpinamos reklamos populiariame portale, socialinių tinklų ar, pavyzdžiui, dėl reklaminio stendo gatvėje – uždirbti iš talpinamos reklamos gali būti keblu. Kiti uždarbio šaltiniai, pavyzdžiui el. parduotuvės pardavimai, kita kalba, nuo srauto šaltinio menkai priklauso, bet pajamos iš reklamos dažnai labai sumenksta jei nėra pakankamo organinio srauto.

Norėdami turėti pakankamai gerą organinį srautą turėtumėte pasiekti ir pakankamai aukštų rezultatų paieškos sistemose, ypatingai Google, jei kalbame apie Lietuvos rinkai skirtas interneto svetaines. Pasiekti rezultatų padeda SEO paslaugos, kurios reiškią optimizavimą paieškos sistemoms (angl. search engine opitmization). Ar tai atliksite savarankiškai, ar investuosite pinigus į specialistų paslaugas priklauso nuo Jūsų žinių ir finansinių galimybių.

Siekite geriausio

Su lyg kiekviena aukštesne pozicija paieškos sistemų rezultatuose (nekalbant apie 50+ pozicijas) didėja lankytojų organinis srautas į Jūsų interneto svetainę. Tad pakovoti verta dėl kiekvienos, o ypač dėmesio vertas pirmasis rezultatų puslapis – retas lankytojas (pabandykite pastebėti ir savo elgseną) atverčia antrą Google puslapyje. Taigi, pirminis Jūsų tikslas turi būti bent TOP 10, tai yra, patekti į pirmąjį rezultatų puslapį. Žinoma, pirma pozicija ir dešimta taip pat sulaukia skirtingo dėmesio ir srauto, tad patekus į pirmą puslapį nereikėtų užmigti ant laurų – tęskite darbus, siekite pakilti dar aukščiau, kovokite dėl lankytojų, kurie Jums generuos ir pajamas iš reklamos.

Kartais kyla klausimas, verčiau investuoti į SEO paslaugas ar pirkti reklamą paieškos rezultatų puslapiuose (Google AdWords). Geriausia yra kombinuoti šias galimybes, tačiau organinis srautas nuo mokamo organinio srauto šiai dienai taip pat skiriasi ir gali lemti reklamos įkainių skirtumus.